6 ani de Molecule F – un vis devenit realitate

 The Lovers vs The Dreamers este o poveste despre emoţie, curaj, responsabilitate, dedicare, devotament şi valoare relatată într-un cadru feeric cu fundal sonor eclectic.

“Am fost Dreamers, am găsit o cale să ne afirmăm curajos. Designerii români au crezut în noi, am construit o comunitate puternică de Lovers şi împreună am creat o lume în care totul este autentic: lumea Molecule F.  Molecule F este complet doar cu voi.  Astăzi sărbătorim cea mai frumoasă, curajoasă, responsabilă şi devotată comunitate. Molecule F este al vostru şi despre voi!”, a declarat Mirela Bucovicean.

mol1

6 reprezintă perfecţiunea întruchipată, simbolul responsabilităţii şi al misiunii duse la bun sfârşit, an de an, cu dragoste, îndreptarea către prosperitate frumuseţe, creativitate, noutate şi inovaţie.

Să te îndrăgosteşti de designul românesc nu este greu. Să îţi iei un angajament faţă de designerii români este un act de responsabilitate. Să faci cunoscută valoarea românească înseamnă devotament. Să creezi un business creativ într-un mediu ostil necesită curaj. Să strângi o comunitate fidelă care să gândească la fel că ţine este unitate.

 

mol3

#molecule6

Chiar şi în al 6-lea an Molecule F.com este încă în continuă dezvoltare, dedicându-se în exclusivitate creaţiilor relevante de design românesc. Construit ca boutique multibrand online şi platforma de promovare, Molecule F susţine designul românesc, parte din activitate orientându-se către alte iniţiative conexe prin agenţia de PR inhouse – Molecule PR. Molecule F este o esenţă tare, ce poate lua forme diverse şi spectaculoase, performant ca platformă online de comercializare a designului românesc, concept store în Promenada Mall, birou de presă, boutique PR şi organizator de evenimente.

mol2