Invitații Hotspot Fashion din 26 octombrie

Prognozele meteo tind să aibă dreptate sub numitorul comun al frigului. Am tinde să zicem că și noi prevedem un nou trend care e la un click distanță și în Cluj.

Mai toată lumea devine antreprenor, e și freelancer pe lângă salarul fix și visează la un magazin online. Am vorbit într-o săptămână cu 5 persoane total diferite, care nu au o legătură strânsa cu moda, eventual doar necesitatea de a găsi ceva pe placul lor și care s-au decis să nu doar viseze. Fiecare își deschide un magazin online pe care se vor vinde haine sau accesorii. Toți își caută furnizori, își pregatesc site-ul, încep să se intereseze de promovare, bloguri. Mai mult, pe bloguri apare tot mai des noua secțiune a shopului în care se vând hăinuțe cumpărate sau concepute de proprietari.

cover facebook hotspot

Ce mai, cu toții ne pierdem în www căutând ceva nou, cumpărând ceva ce nu găsim sau pentru care nu avem timp să căutăm în magazinele fizice.

S-a găsit și contextul pentru a descifra acest trend, pentru a reuni acești oameni, pentru a-i ajuta să facă treaba pe care au început-o cât mai bine. Se numește Hotspot Fashion: retail meets ecommerce și e primul eveniment dedicat fashion ecommerceului.

În 26 octombrie vin la Cluj pentru a-și dezvălui din experiență, cei ce au un shop online cunoscut în Romania și în afară: Mirela Bucovicean- molecule-f.ro, Alin Stanciu – fashionup.ro, Petru Chiriac – Il Passo. Bloggerițele care fac mai mult decat blogging, Ana Morodan și Vicki Nicola vor elucida misterele promovării prin conținut a magazinelor online.

speakeri

Mirela Bucovicean are 22 de ani de experienţă ȋn 9 industrii diferite, prin peste 13 job-uri care au format o bază solidă de cunoștinţe. A fost co-ownerul unei mini fabrici de producţie vestimentară, editor de fashion and beauty, client Service în Headvertising și Saatchi&Saatchi, și fondatorul unei companii de real estate. Molecule-F.com este prima platformă de promovare și vȃnzare a designerilor romȃni, un concept puternic care a generat deja un trend ȋn piaţă. “Succesul nu este un cadou neaşteptat, şi nici înscris în ADN-ul nostru. Succesul se construieşte cu multă muncă, pasiune şi ambiţie.”

Alin Stanciu a început cu antreprenoriatul în ale telecomunicațiilor în Cluj-Napoca, pentru a devia mai târziu spre zona de media și publicitate. A lansat revista J’adore, care s-a asociat grupului Realitatea Cațavencu. A condus proiecte precum Cj24Fun și Radio Guerrilla Cluj. Din 2006 s-a mutat în București unde a lansat la nivel național revistele J’Adore și Shopping Report, precum și siteurile shoppingnews.ro, proprietaticluj.ro.

Petru Chiriac, fondatorul și Managing Partner al Grupului IL PASSO, încalță România de 14 ani, având 12 magazine în țară și un magazin online. Conduce o echipă de aproximativ 100 de persoane, păstrează relația cu zeci de parteneri internaționali din Europa, Asia și America.

Ana Morodan nu este doar blogger de fashion, este consultant de imagine și public speaker.  Postările de pe High Street Cardigans sunt confesiuni despre petrecerile, oamenii, emoțiile de fiecare zi,  acompaniate de outfituri care definesc stilul Anei: extravagant, puternic, “forever chic” și întotdeauna remarcabil. În cei 3 ani de când a devenit gazda de la www.anamorodan.com, Ana a avut colaborari cu: Prima TV, All Hollow, Unica, GQ Romania, Molecule F. A colaborat cu brand-uri puternice de pe piață, iar la începutul lui 2013 împreună cu Ovidiu Buta și Antz, singura agenție de coolhunting din Romania au lansat pe piață un concept unic de “cursuri de stil personal și fashion journey”: SPEEDCHANGE de stil personal.

Vicki Nicola și-a facut experiența prin 10 ani în publicitate și reviste glossy, (The Group, The One, petocuri.ro) a început aventura www.vickipedia.ro, o enciclopedie online de modă și lifestyle, într-o interpretare mereu personală. „Este un loc de joacă profesionist unde îmi propun să aduc la aceeași masă creativitatea și insight-ul de moda, printr-un conținut mereu original: film convingător, fotografie aspirațională și cuvinte deștepte.”

Iar voi, dacă vă doriți un magazin online, sunteți pe punctul de a că face unul, aveți unul și vă dorți vânzări mai multe, trebuie doar să vă întregistrați și să așteptați sâmbătă după-amiaza de 26 octombrie să se apropie cu pași repezi. Programul din ziua cu numarul 3 aici. Locuri limitate – mai sunt doar 25.