Ce contează pentru o femeie în alegerea unui ceas

Potrivit SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare, criteriile în baza cărora  femeile își aleg un ceas diferă semnificativ de cele ale bărbaților, acestea acordând mai multă atenție unui brand sonor și unui design contemporan, în detrimentul construcției mecanice, ori a materialelor utilizate.

 Niciun look nu este complet fără accesoriile potrivite, iar ceasurile semnate de către renumiți designeri  de modă au început să capteze atenția a din ce în ce mai multe românce, acestea fiind dispuse să aloce chiar și peste 1.500 lei pentru unul dintre modelele semnate Isabel Marant sau Michael Kors.

„Clientele noastre pun accent pe minimalim. Un design actual, dominat de linii drepte și culori neutre ce pot fi ușor accesorizate atât unui outfit office, cât și unuia casual, sunt principalele criterii care dictează alegerea româncelor”, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

Spre deosebire de bărbați, care își aleg accesoriile în funcție de istoricul brandului producător, precum și a calității definitorie a acestuia, femeile mizează mai degrabă pe brandurile cunoscute din industria de fashion, printre cele mai des solicitate aflându-se Michael Kors sau Hugo Boss. Nu în ultimul rând, bijuteriile create de Fossil prezintă, de asemenea, un interes crescut în rândul româncelor, mai ales pentru cele care își doresc completarea unui look sport.

În ceea ce privește culorile alese, reprezentanta companiei afirmă că nuanțele rose și argintii reprezintă circa 70% dintre comenzi, rareori fiind selectate modele în tonuri aurii.

„Alegerile lor sunt foarte practice, ținând cont de faptul că o astfel de nuanță este ușor de accesorizat, atât la o ținută de birou, cât și pentru un outfit mai elegant. În plus, fiecare achiziție este considerată o investiție pe termen lung, deci cel mai important criteriu în aceste cumpărături îl reprezintă necesitatea ca produsul să fie flexibil din punct de vedere al design-ului”, a completat Angela Țiboc.

Ceasurile Ice Watch și Christian Lacroix, în exclusivitate la SOLE 

Având în vedere creșterea interesului pe acest segment, începând din această lună, portfoliul SOLE a fost extins cu alte două noi branduri și peste 20 modele semnate de Ice Watch și Christian Lacroix.

„În ambele categorii regăsim modele viu colorate, dedicate persoanelor care adoptă un stil vesel, dominat de pattern-uri și texturi multicolore și pentru care accesoriile reprezintă nu doar o completare a ținutei, ci și un detaliu al propriei personalități”, a menționat Angela Țiboc.

Potrivite atât pentru ținute casual, cât și pentru o zi la birou, ceasurile semnate  Ice Watch și Christian Lacroix sunt ușor de accesorizat datorită gamei largi de culori, texturi și materiale. În funcție de acestea, prețurile pot varia între 399 lei la 709 lei.

 

Sole comercializează o gamă largă de parfumuri, cosmetice, genţi, ochelari, gadgeturi și accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente în magazinele Sole se numără Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar și branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.

Produsele pot fi achiziționate atât prin intermediul magazinului online, cât și direct în magazinele din București, Cluj-Napoca, Baia Mare sau Nunberg, Germania.