București, 17 septembrie 2024 – Compania Macromex își intensifică eforturile de responsabilitate socială prin lansarea programului intern de voluntariat „Hrănim binele împreună”. Inițiativa debutează cu o colaborare impresionantă alături de Social Food, program al asociației fondate de chef Adrian Hădean, și Primăria Municipiului București, prin Direcția de Asistență Socială a Municipiului București (DGASMB) care a pus la dispoziție cantina OMINIS, în cadrul căreia angajații Macromex au pregătit și servit mese calde persoanelor aflate în nevoie.
În cadrul acestei acțiuni, voluntarii Macromex au demonstrat un angajament remarcabil:
- Au participat peste 50 angajați Macromex, din sediul central din București și platforma logistică Corso Distribution Center, care au dedicat cumulat peste 400 ore de voluntariat într-o singură zi
- S-au gătit și distribuit peste 1000 de porții de mâncare caldă beneficiarilor cantinei OMINIS
- Au sprijinit direct persoanele vulnerabile din București
Albert Davidoglu, CEO Macromex, subliniază importanța acestei inițiative: „Programul ”Hrănim binele împreună” reprezintă esența valorilor și culturii noastre de companie. Nu este doar despre a oferi o masă caldă, ci despre a hrăni speranța și demnitatea în comunitatea noastră. Suntem mândri că angajații noștri și-au asumat acest rol vital, demonstrând că împreună putem face o diferență reală în viețile celor mai vulnerabili dintre noi.”
Chef Adrian Hădean, fondatorul asociației care coordonează programul Social Food, apreciază colaborarea: „Parteneriatul cu Macromex este un exemplu strălucit de implicare corporativă în soluționarea problemelor sociale. Entuziasmul și dedicarea voluntarilor Macromex au adus nu doar mâncare, ci și zâmbete pe fețele celor pe care îi servim. Acest tip de implicare este esențial pentru a crea un impact durabil în comunitate și pentru a inspira și alte companii să se alăture cauzei noastre sociale.”
„Hrănim binele împreună”: o inițiativă pe trei piloni. Programul de voluntariat Macromex se concentrează pe trei direcții principale de acțiune:
- Educație pentru un stil de viață sănătos, în care organizăm campanii de conștientizare privind reducerea risipei alimentare și workshop-uri cu tematici de nutriție susținute de experți în domeniu
- Promovarea sportului, prin sprijinirea organizării de evenimente și competiții sportive și încurajarea unui stil de viață activ în comunitate
- Implicare în comunitate, prin parteneriate cu ONG-uri locale, precum acest program, dar și alte proiecte de voluntariat cu impact direct asupra persoanelor defavorizate
Mirela Stere, Director Resurse Umane și Comunicare Internă Macromex, declară: „Programul nostru de voluntariat nu este o inițiativă singulară, ci este o parte integrantă a culturii noastre. Au fost ocazii numeroase când ne-am mobilizat impecabil pentru a susține colegi aflați în situații vulnerabile și ne-am implicat în diverse cauze umanitare cu care am rezonat. De aceea, pot afirma cu toată convingerea că nu avem un slogan al campaniei de Employer Branding, ci un crez și valori comune care ne-au reunit într-o echipă a cărei inimă bate la unison: „Oameni mari. Ambiții mari. Branduri mari” și adaug cu recunoștință și „suflete mari”.
Stiu că i-am inspirat pe cei din jur și ne dorim să o facem în continuare pentru că este nevoie de mult bine în lume și putem să contribuim fiecare dintre noi cu doza de bine propriu, din locul în care suntem.
Macromex își propune să extindă programul „Hrănim binele împreună” la nivel național, implicând angajații din toate filialele companiei. Obiectivul este de a crea un impact semnificativ și măsurabil în comunitățile în care compania își desfășoară activitatea.
Macromex
Macromex este o companie cu capital 100% românesc, de peste 30 ani liderul în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate și refrigerate. Experiența în domeniu, pasiunea de a fi mereu cu un pas înainte, profesionalismul întregii echipe, calitatea produselor, curajul de a ne asuma riscuri și viteza de reacție la oportunitățile și schimbările pieței au determinat o evoluție constantă și susținută a companiei.
Misiunea noastră este de a-i oferi consumatorului o experiență superioară, punându-i la dispoziție produse inovatoare, de o calitate desăvârșită. În tot ceea ce facem punem accentul pe inovație, calitate constantă și un stil de viață sănătos. Acest lucru a avut ca rezultat natural dezvoltarea unor branduri de succes pe piața din România și nu numai. Reputația și puterea acestor branduri sunt dovada clară pentru care Macromex este astăzi un etalon în cadrul industriei.
Macromex a dezvoltat mărci cu notorietate pe piața din România. Printre acestea se numără atât brandurile proprii: Edenia (lider pe segmentul de produse congelate, cu o gamă largă ce acoperă mai multe categorii de produse), Corso (brandul nr. 1 de înghețată), La Strada, Azuris, Casa Gruia și Food&Glory, recent intrat în portofoliul nostru, precum și mărci partenere, printre care: Philadelphia, Paula, Inedit, Akadia, Babybel, La vache qui rit, Mars ice cream, Haagen Dazs.
Pentru mai multe informații despre programul de voluntariat Macromex și oportunitățile de implicare, vă rugăm să accesați site-ul nostru www.macromex.com sau să ne contactați pe adresa de e-mail macromex@macromex.com.
De asemenea, ne puteți urmări pe canalele de Social Media:
Linkedin: www.linkedin.com/company/macromex/
Facebook: www.facebook.com/macromexromania
Instagram: www.instagram.com/macromexromania
Youtube: www.youtube.com/MacromexOficial