După anunțul din luna mai 2023 a parteneriatului pe termen lung dintre Grupul de firme Safir și Chef Adi Hădean, prin care liderul de opinie face cunoscut publicului său tot ce consideră util și interesant din afacerea care produce marca Familia Safir, astăzi anunțăm continuarea colaborării prin campania de marcă „De la Familia Safir sau din curtea ta, totuna este”- și un concurs național.
Premiile?
10 cursuri de gătit carne de pui cu Chef Adi Hădean și 100 de cutii de condimente în valoare de peste 400 de lei fiecare.
Înscrierile la concurs se pot face începând de astăzi pe https://concurs.safir.ro/
Chef Adi Hădean va apărea într-un spot TV și în campania digitală a mărcii Familia Safir și va prezenta toate cele trei game de produse: Zdravăn Moldovenesc (puiul cu creștere lentă, cu o structură mai fermă a cărnii, având o culoare naturală alb – rozie), Deliciosul de Vaslui (pui cu creștere standard având o carne fragedă, din ferme de la țară) și Răsfăț Românesc (sortimentele gata de gătit, condimentate exclusiv cu ingrediente naturale, după rețete create de Adi Hădean). Campania începe astăzi, 22 iulie, iar concursul care o însoțește va avea înscrierile deschise până in 30 septembrie 2024.
„Am comunicat întotdeauna publicului meu doar produsele, tehnologiile și mărcile pe care eu le folosesc pentru familia mea sau asupra cărora m-am documentat cu multă atenție. În alegerea parteneriatelor pe care le fac – și numărul acestora este foarte limitat pe parcursul fiecărui an – atârnă greu în decizie și potrivirea cu valorile oamenilor care conduc afacerile respective și care construiesc mărcile respective. Vorbesc doar despre produsele pe care și eu le folosesc și în care cred”, a declarat chef Adi Hădean și „Așa cum spun și în spotul video, am fost eu însumi la fermele fraților Safir, știu cum cresc puii, știu cum tranșează cu grijă carnea de pui în abator, știu câtă atenție este în fiecare detaliu al procesului de la ferme la raft și, astfel, recomand carnea de pui Familia Safir”.
…iar despre asocierea cu Familia Safir, Adi Hădean declară: „M-am apropiat de această afacere de familie prin antreprenorii care o duc mai departe și o cresc frumos: George și Iulian Safir. Am crezut în viziunea lor și am văzut câtă atenție dau tuturor aspectelor business-ului: de la grija față de angajați, la cea față de producție atentă cu mediul și cu ce iese de pe ușa fabricilor sub marca Familia Safir. Acum ne-am luat de mână să facem cunoscute produsele din carne sănătoasă, cu gust și textură mult apreciate de clienți”.
George Safir a declarat la începutul campaniei „Le-aș transmite românilor să asculte de sfaturile celor în care au încredere”.