Civic Vox – un proiect inedit pentru a da voce ONG-urilor

Asociația tinerilor profesioniști în marketing și comunicare, IAA YP Cluj relansează proiectul Civic Vox cu sloganul “Dă voce ONG-urilor”. Scopul proiectului este să aducă ONG-urile la un alt nivel  de conștientizare a nevoilor de comunicare către publicul țintă, dar și către partenerii lor. În esență, IAA YP Cluj invită aceste organizații la un eveniment în cadrul căruia se va pune accent pe aspectele practice ale strategiei de marketing și comunicare. În plus, ONG-urile vor avea oportunitatea de a concura pentru a obține un plan de comunicare realizat de membrii IAA YP Cluj pentru o campanie proprie.

2

Ideea unui asemenea eveniment a luat naștere în urma dorinței IAA YP de a da o mână de ajutor asociațiilor care aduc societății nenumărate beneficii prin proiectele lor, dar care, de multe ori rămân în umbră din cauza lipsei de resurse, personal specializat și implicit de buget. Un plan de comunicare bine pus la punct, sau chiar și câteva acțiuni simple, poate aduce în atenția publicului inițiative remarcabile și pot face diferența între o campanie socială cunoscută doar de un grup mic de oameni și una de success, sprijinită la nivel local, și de ce nu, la nivel național.

Ca și noutate față de ediția precedentă, speakerii invitați vor fi atât reprezentanți ai zonei non-profit cât și reprezentanți CSR din mediul business. Din zona non-profit sunt invitați Valentin Vesa, inițiatorul proiectului ShoeBox – cadoul din cutia de pantofi în România, Răzvan Cherecheș, Executive Director al Center for Health Policy and Public Health, Katie Rizvi, fondator și CEO Asociația Little People România și Clubul Temerarii. Din partea mediului de business Andreea Nicoleta Deliu, Head of Corporate Communication and Community Affairs Department la BCR va aduce perspectiva celor din companii care dau undă verde sponsorizărilor pentru ONG-uri.

“Este o onoare să avem ca speakeri în cadrul CivicVox oameni cu asemenea pachet de cunoștințe și experiență. ONG-urile participante vor putea afla secretele din spatele unor campanii de succes, dar și motivele pentru care companiile decid să se implice într-un proiect. CivicVox este un proiect drag pentru întreaga asociație IAA YP pentru că ne ajută să ne depășim limitele și să creștem mediul de marketing clujean împărtășind din experiența proprie și altor ONG-uri,” spune Teodora Aușan, managerul proiectului.

Evenimentul CivicVox va avea loc pe data de 24 Septembrie, începând cu ora 18:00 la International Ballroom. Participarea la acest eveniment este gratuită şi face exclusiv pe bază de înscriere în limita locurilor disponibile, până în data de 23 Septembrie 2014. Informații adiționale se pot obține de pe pagina web IAA YP România: http://bit.ly/civic-vox-2014. Civic Vox este organizat cu sprijinul BCR, International Ballroom, Hotel Capitolina, Hotel Capitol, Dan Mureșan Photography, Starbucks, Transylvania College, JCI Cluj, Impress, Rayssa, ASM Cluj.

IAA Young Professionals Cluj reprezintă un program internaţional al International Advertising Association care reuneşte tineri profesionişti din domeniul MarCom. În România există în prezent 2 filiale, la Bucureşti şi la Cluj-Napoca (începând din 2009). Proiecte IAA YP Cluj 2012-2013: “Cum comunică ONG-urile?”, “ARTvertising”, “Marketing Tribe”, “Marketing după perdea” și Client Centric.