Promovează orașul cu inima I love Cluj

În luna iubirii, I Love Cluj împreună cu Iulius Mall au găsit o soluție de a promova orașul, prin atașamentul clujenilor față de comunitate. Binecunoscuta inimă I Love Cluj, ce poartă simbolul CJ, este replicată întrun format mare de 2,6×2,5m și expusă în holul de la intrarea mallului.
Singuri sau împreună cu persoane dragi, clujenii se pot fotografia, în perioada următoare, alături de simbolul I love Cluj, o inimă mare care își propune să aducă un plus de imagine orașului în mediul online.

inima 3
“Încercăm să găsim soluții simple și creative de promovare a orașului iar prin această inițiativă îi invităm pe clujeni să vină și să își facă o poză în fața inimii, urmând apoi să o distribuie prietenilor și colegilor prin intermediul retelelor de socializare iar impactul mediatic pe care îl putem genera împreună este enorm. Proiectul inimii I Love Cluj este unul mai vechi și mă bucur că am găsit sprijin din partea echipei Iulius Mall pentru realizarea lui.” Andrei Mutu fondator I Love Cluj
Până pe 14 Februarie, toţi cei care vin în Iulius Mall se pot fotografia cu inima „I Love Cluj” iar cei care vor încărca imaginea în aplicaţia concursului „Inima Clujului bate la Iulius Mall”, desfăşurat pe pagina de Facebook Iulius Mall, pot câștiga un weekend romantic, de răsfăț, la spa-ul unui hotel de 5 stele.
Pentru a vă înscrie în concurs, trebuie să realizați o poză la inimă și să o încărcați în aplicația “Inima Clujului bate la Iulius Mall”, pănă pe 14 Februarie 2014. Poza care va primii cele mai multe “like-uri” va câștiga premiul. Înscrierile în concurs se pot face aici: http://goo.gl/3DsRb5
I Love Cluj este cea mai mare comunitate de fani dedicată unui oraş din România, are peste 130.000 de persoane, ceea ce reprezintă o treime din populaţia oraşului Cluj Napoca.

inima4
Pornit ca o pagină de Facebook, „I Love Cluj” a devenit, o colecţie de istorii personale, marcate prin fotografii, poveşti şi evenimente. Pe lângă comunitatea de pe facebook, I Love Cluj a mai dezvoltat o colecție cu produse personalizate ce se regăsește în mai multe magazine din Cluj și site-ul comunității numit “Jurnal de Cord”.