Ziua mea la servici a fost una realmente plină, de aceea m-am gândit ca astăzi să vă vorbesc despre un subiect la care de data aceasta au lucrat două dintre colegele mele, Corina şi Andreea, o transformare de look pe care noi cei de la Vestige ne-am obişnuit să v-o propunem pentru a vedea cât de mult poate să vă ajute o nouă coafură, un nou make-up, dar şi o nouă ţinută.
Corina, a realizat o schimbare de look ȋn ton cu tendinţele verii pentru Andreea de la make-up, o tunsoare ȋn linii curate cu nuanţe de blond sampanie şi un accent fuchsia pentru a-i sublinia ochii şi totodata personalitatea ei veselă şi dinamică. Corina este un hair stilist foarte talentat, iar atuul ei este precizia ȋn linii, o execuţie fină pe care o apreciez foarte mult şi eu şi toţi cei care se lasă cu ȋncredere pe mâna ei. Culorile alese de Corina pentru Andreea rimează cu temperamentul şi tinereţea, dar şi cu nevoia de exprimare a Andreei.
Before & After
Și pentru că Andreea este make-up artistul Vestige, s-a hotărât să ȋşi facă singură un machiaj fresh de vară vesel şi tineresc, care să completeze hair stylingul Corinei. Tot acest exerciţiu ne-a inspirat astfel ȋncât am intrat ȋn showroom-ul designerilor să alegem o ţinută potrivită pentru acest nou look. Creaţiile Dianei Flore şi ale Laurei Ion au completatat astfel jocul de nuanţe, iar printurile Dianei realizate dintr-un surprinzător amestec de petale de trandafiri cu ȋngheţată, atât de varatice şi de apetisante, au transformat joaca colegelor mele ȋntr-o adevărată tentaţie de vacanţă.
Ziua ne-a devenit imediat tuturor o explozie de bucurie, iar eu mi- adus aminte cu această ocazie că v-am promis să vă arăt câteva imagini din colecţia prezentată la Busines Days unde designerii de la Vestige Prêt-à-Porter au venit ȋn ȋntâmpinarea verii cu noile lor creaţii pe care le găsiţi deja expuse ȋn showroom.
[easyrotator]erc_7_1405483674[/easyrotator]
Colecţia “Identity clash” a avut ca punct de pornire definirea personalităţii cu ajutorul tendinţelor sezonului şi nu o construcţie exclusivă pe baza lor, fiind practic o demonstraţie a metodelor de lucru ale unui stilist care aduce ȋn actual şi personalizează un outfit, ȋn funcţie de calităţile celei căreia ȋi este destinat, având la dispoziţie piese provenite din multiple semnături de designer, fiecare cu propriul stil, dar armonizate ȋntru acelaşi scop. Katherine Hepburn poate fi considerată icon-ul acestei colecţii, prin silueta masculină construită pornind de la un pantalon bine croit asociat cu topuri sau cămăşi vaporoase de mătase.Pentru a ajunge la această identitate puternică, s-au dezvoltat mai multe etape, de la piese cu personalitate ludică, trecând prin cele cu caracter office inovativ şi neconformist, ȋn final ajungând la cele sensibile, de seară, cu texturi şi imprimeuri organice.
Ȋn paleta cromatică se regăsesc atât nuanţe pastelate, specifice acestui sezon de vara 2014, cât şi străluciri metalice care coboară apoi până ȋn umbrele clasicului negru. Texturilor lejere de mătase li se alătură materiale cu accente din fibre puternice şi ţinută bine definită.
Propunerile colecţiei “Identity Clash” reprezintă o alternativă la outfiturile clasice. Acestea acoperă toate momentele cheie din viaţa de zi cu zi ale unei persoane active din punct de vedere social, ale unei persoane dinamice care ȋşi conturează zonele de interes ȋn domeniul business, impunându-se vizual prin adevărate declaraţii vestimentare care ies ȋn evidenţă cu orice ocazie, subliniind personalitatea purtătoarei.
Designerii care au semnat colecţia Vestige Prêt-à-Porter – “Identity clash” pentru Business Days sunt: Ovidiu Pop, Diana Flore, Alina Botea, Laura Ion, Alina Morar, Alexandra Avram, Alexandra Tămaş, Constantin Renakossy, Teodora Visinescu, Teodora Baciu. Pantofii au fost asiguraţi de Guban.
Cea mai mare bucurie a mea a venit la finalul zilei, pentru că ne-a ajuns şi panoul publicitar si marturisesc ca nu m-am putut abtine sa nu va arat o poza cu el.
De mâine va fi montat şi ȋn sfârşit va fi uşor să ne găsiţi.