TeCOMM Cluj Napoca: Tactici de Marketing pentru magazinele online

Pe 21 și 22 octombrie va avea loc cea de-a cincea ediție TeCOMM eCommerce Conference&Expo Cluj-Napoca, una dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est. În cadrul TeCOMM, pe lângă subiecte importante din eCommerce, se va discuts și despre două dintre tacticile de Marketing Online.

Cum pot magazinele online să-și crească vânzările plătind doar pe baza de comision? 

În România sunt peste 600 magazine online și furnizori de servicii online care apelează la marketingul afiliat, iar aceasta contribuie în medie cu până la 20% din totalul vânzărilor magazinelor online.

Categoriile de produse cele mai populare în promovarea afiliaților sunt cele din zonă IT&C, Electrocasnice, Fashion, Cărți și produse pentru copii, însă și proiectele afiliaților dedicate pe alte categorii sunt în creștere puternică.

Marketingul afiliat a apărut în anul 2005 și a avut o bună dezvoltare datorită eficienței acestuia, oferind rezultate directe și imediat măsurabile. În cadrul TeCOMM, Claudiu Farcas va vorbi despre Metode imediat aplicabile pentru a activă afiliații pentru a fi performanți  și va prezenta cum pot magazinele online să atragă afiliați să le promoveze produsele și cum să își crească o comunitate loială de afiliați care este orientată spre performanță și care le va ajuta să promoveze imaginea brandului. Claudiu este unul dintre cei mai cunoscuți specialiști din România, cu mai bine de 6 ani de experiențムîn mediul de eCommerce local, în prezent manager la Profitshare, rețeaua de marketing afiliat cu cele mai mari vânzăƒri din România.

Claudiu_Farcas_ ProfitShare

Email-ul este canalul preferat de comunicare între branduri și clienții acestora

Clienții din ziua de azi se așteaptă la personalizarea comunicării din partea brandurilor. Chiar și cu dezvoltarea puternică a rețelelor sociale, email-ul este în continuare canalul preferat de comunicare între branduri și clienții săi.

Eugen Potlog vine la TeCOMM să vorbească despre Clientul tău, elementul central din strategia de Email Marketing. Participanții vor putea afla cum să implementeze cu succes o strategie de email marketing prin care clienții să fie puși pe primul loc. De asemenea, participanții vor putea analiza tehnici și scenarii de Marketing Automation create special pentru eCommerce și vor afla cum să transmită mesajul potrivit la timpul potrivit către persoană potrivită.

Eugen Potlog_Conectoo

Eugen Potlog este Manager Conectoo (leader de piață în servicii de email marketing) concentrându-se pe implementarea tehnologiilor noi și extinderea serviciului de e-mail marketing în afara granițelor țării noastre. Acesta este cunoscut pentru coordonarea și dezvoltarea platformei Profitshare (cea mai avansată platformă de marketing afiliat din România). Printre clienții companiei se număra eMAG, OLX, ZorileStore, Flanco, Tînăr, PCFun, FashionUp, Yellow Store, Zonga, A Ringier etc.

La TeCOMM vor fi prezenți peste 40 de speakeri naționali și internaționali, reprezentanți ai unor branduri importante precum IKEA, Altex, Digital Annexe, CloudIQ, Bitdefender, eCommerce MasterPlan. Doi dintre principalii speakeri internaționali fac parte din World’s Top 50 Email Marketing Influencer și Top 10 comentatori de eCommerce din lume.

Conferința este adresată oamenilor de afaceri care dețin magazine online sau își doresc un start-up pe acest domeniu, specialiștilor de marketing implicați în activitatea de online a business-urilor, specialiști/consultanți în ecommerce, design/usability, promovare online și SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare și de curierat.

Înscrierile la TeCOMM Cluj-Napoca se fac pe www.cluj.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor și a agendei. Cei care se înscriu până astăzi, inclusiv, beneficiază de prețurile speciale ale lunii august.