Femeia la Carte, o campanie Cărtureşti

clip_image004În perioada 1-8 martie, Cărturești derulează campania ”Femeia la carte”. Peste 80 de autoare, 86 de titluri apărute la 18 edituri românești, în domenii precum poezie, arhitectură, artă, istorie, economie și afaceri, teatru, gastronomie, memorialistică, biografie, motivaționale, cărți pentru copii și pentru adolescenți și, bineînțeles, ficțiune – toate vor putea fi găsite în locurile special amenajate, din librăriile Cărturești, cu o reducere de 20%.

La începutul lunii martie, toată lumea își aduce aminte de femeie. Nu doar de femeia ca soție sau ca iubită (pentru asta există – ca un fel de încălzire prealabilă – Valentines Day și Dragobetele), ci de femeie ca atare. Că este soră sau verișoară, colegă sau mamă, bunică ori vecină, mondenă sau gospodină, femeia devine o prezență cât se poate de importantă, în jurul ei apărând sute de tarabe cu milioane de mărțișoare, buchețele de ghiocei și alte gadgeturi sentimentale.

Femeile scriu și scriu bine! Și de aceea credem că între 1 și 8 martie este potrivit să le facem cel mai frumos dar pe care și l-ar dori fiecare dintre autoare: să le citim. Să le ascultăm. Să aflăm. Și să spunem mai departe. Lăsându-le, astfel, să dăruiască.

Fiecare librărie va prezenta o ofertă în limitele stocului și a spațiului disponibil în respectiva librărie. Mai multe informați despre campanie puteți găsi la :http://librarie.carturesti.ro/promotii/femeia-la-carte-1826/