BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions Romania, anunţă organizarea evenimentului SMART MARKETING, care se va desfăşura în zilele de 30 septembrie şi 1 octombrie 2015 la Hotel Radisson Blu din Bucuresti.
Programul primei zile a evenimentului va anticipa aşteptările specialiştilor în marketing şi comunicare din mediul de business, oferind informaţii şi discuţii utile referitoare la tendinţele din acest sector.
Printre temele discutate se numără:
- Cum ne conturăm o strategie de content marketing adaptată obiectivelor companiei?
- Content by storytelling
- Social media. Tips & tricks pentru optimizarea strategiei de Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube, Instagram
- Cum creăm strategia de content marketing în social media?
- Cum analizăm şi măsuram eficienţa campaniilor de social media?
- Cum creştem în mod eficient traficul pe site-ul de companie?
- SEO strategies. Care sunt cele mai frecvente greşeli?
- Soluţii SEO la indemâna ta, budget free
- Campaniile de search şi importanţa lor pentru creşterea business-ului
- Campaniile de remarketing
- Newsletter & Direct mailing. Cum ne construim strategia?
- Display advertising – costuri vs. eficienta. Care sunt opțiunile pe care le avem pentru o campanie de display advertising?
Temele vor fi dezbătute de specialişti în domeniu, precum:
- Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour România
- Mihaela Mureșan, Deputy Marketing Manager SEE, IKEA SEE (Croaţia, România, Serbia, Slovenia), IKEA Group
- Natalia Stroe, Head of Marketing & Business Development, Coca-Cola Hellenic România
- Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google
- Simona Stoica, Marketing Manager, Lenovo România
- Aura Cadiş, Senior Project Manager, Horváth & Partners Management Consulting
- Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania
- Elena Dobre, Digital Marketing Strategist
- Carmen Soare, Chief Marketing Officer, NN Asigurari de Viata
- Raluca Păuna, Advertising & Brand Manager, Blue Air
- Felix Tătaru, Președinte, GMP Group; Senior Vice President, IAA
- Cecilia Tănăsoiu, Managing Director Prometheus – The Group
- Radu Bătrînu, Marketing Director, Flanco
Cea de a II-a zi a evenimentului va concentra discuţii despre trendurile în marketing contemporan, eficienţa creativă şi Branding, dublate de predicţii şi analize legate de evoluţia industriilor de PR, design, packaging şi comunicare digitală ce vor fi ilustrate cu studii de caz de la cea mai recentă ediţie a Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative, la nivel global. Evenimentul va reuni speakeri de renume pentru a oferi tips&tricks şi studii de caz utile oricărui profesionist din domeniu. Printre aceştia se numără:
- Raluca Iacob, Head of strategy, Publicis si Jorg Riommi, Creative Director, Publicis
- Cătălin Dobre, Executive Creative Director, McCann
- Vlad Tomei, Mihai Gheorghe, Supersomething
- Mihai Fetcu, Creative Director, Geometry
- Alina Buzatu, Head of PR and Strategy, Geometry
- Alina Damaschin, Creative Leader & Head of Consumer PR, Rogalski Damaschin PR
- Laurenţiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star – Viitorul brandurilor digitale
- Teo Migdalovici, Ambasador Cannes Lions
„SMART Marketing” va avea loc pe data de 30 septembrie – 1 octombrie 2015, la Bucureşti, Hotel Radisson Blu.
Evenimentul este organizat de BusinessMark in parteneriat cu Cannes Lons Romania.