Pe 7 februarie, la Clădirea Casino, va avea loc ClujLife Community Conference, eveniment urmat de Gala de decernare a premiilor “ClujLife Awards”.
Acest eveniment se adresează managerilor și proprietarilor de localuri, organizatorilor de evenimente, oamenilor de comunicare și marketing, Community & Social Media Managers, reprezentanți HoReCa, presă și bloggeri, fiind prima conferință pe această nișă în orașul Cluj-Napoca.
Piața de evenimente și a domeniului HoReCa s-a dezvoltat mult în ultimii ani, iar site-ul clujlife.com, organizatorul conferinței, se implică în dezvoltarea culturală a orașului și în educarea pieței.
La ClujLife Community Conference se va răspunde la diverse întrebări, precum: Ce poate contribui la succesul evenimentelor, ce ajută industria HoReCa, ce fel de proiecte au parte de susținere, ce înseamnă promovare bună, succes pentru un local, un eveniment sau pentru un proiect?
Organizatorii le propun participanţilor o după-masă de sâmbătă petrecută într-un cadru prietenos, alături de specialiști, pentru prezentări utile și workshopuri interactive, urmate de discuții între organizatorii marilor evenimente din oraș care vor confrunta noi idei şi vor împărtăşi din experienţa lor.
Locurile sunt limitate iar prețurile biletelor sunt de 70 lei (până în 25 ianuarie) și 90 lei (până în 6 februarie). Acestea pot fi cumpărate de pe biletmaster.ro. Alte detalii despre program, speaker, subiecte etc, sunt disponibile pe clujlife.com/ccc.