TeCOMM 2014 – Află cum poţi să transformi în cumpărători mai mulţi vizitatori!

macheta tecommPe 30 şi 31 Octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj Napoca are loc cea de-a patra ediţie TeCOMM. Peste 50 de speakeri specialişti în ecommerce vin cu soluţii practice care au aplicabilitate imediată pentru orice tip de magazin online.

Temele abordate la această ediţie au la bază strategii de Humanize Ecommerce şi ne învaţă cum să fim mai mult decât un simplu magazin online, adăugând practicilor comune câteva soluţii personalizate. Nume importante din eCommerce se afla anul acesta in panelul de vorbitori: Colby Hanks (Estee Lauder, UK), Rob Hinchcliff (UK), Luke Brynley Jones (UK), Ilyan Kovatchev (UK), Marian Alecsiu (F64), Camelia Ganga (FashionDays) si multi altii.

Dacă vrei să afli cum poţi să măreşti rata de conversie prin Humanize eCommerce, ai la dispoziţie cinci workshopuri din care poţi învăţa cum. Specialiştii în search & display advertising, web analytics şi conversii sunt:

Ioana Barbu este Conversion Optimization Manager la Bitdefender şi vine la TeCOMM’14 cu recomandări de usability pentru magazinele online: A/B Testing – prioritizarea testelor, determinarea eficienţei paginilor şi corectarea punctelor slabe, identificarea intenţiei vizitatorului, rolul design-ului în optimizarea conversiei şi elemente de persuasiune.

Radu Stoica (Google Romania) este marketer online specializat pe search marketing şi biddable media cu o experienţă de peste 6 ani în realizarea campaniilor online pentru firme mici, mijlocii şi mari din diferite domenii: telecom, ospitalitate, auto, software, FMCG, ecommerce, consultanţă). Specializarea lui include SEO, SEM, PPC, Web Analytics, User Psychology, Social Ads, Online Advertising, Display.

Elena Dobre este Online Marketing la Conversion şi Digital Marketing Strategist la Naspers. Este pasionată de advertising, consumatori şi trenduri digitale.
Specializarea ei include: Search Engine Marketing, Google Analytics, Online Community Management, Display Advertising, Online Advertising, Account Management, Business Development.

Ionuţ Munteanu este psiholog şi sociolog cu prezenţă şi activitate în marketing din 2003 şi cu specializare în PPC Marketing. ,,Înca de la primii paşi în Online Marketing am fost preocupat de acest mecanism de promovare online prin intermadiul căruia feedbackul este imediat şi direct, costul existând doar atunci când obiectivul tău este îndeplinit. In prezent Ionuţ Munteanu este Managing Partner si Trainer la WebDigital, agentie specializata in Pay Per Click Marketing.

Andreea Soleriu este pasionată de comunicare şi este fascinată de beneficiile de comunicare pe care le oferă mediul online, dar şi de transparenţa acestuia, pentru că toate rezultatele sunt măsurabile. Experienţa de peste 9 ani în domeniul comunicării, a ajutat-o să se câştige în cadrul Brain Art.

Ciprian Soleriu a facut pasul decisiv spre antreprenoriatul online după o carieră de 10 ani în mediul bancar. Pasionat de online şi autodidact perseverent, se foloseşte de experienţa lui de vânzări şi management pentru a ajuta alţi antreprenori să vândă mai mult online.

Vezi lista întreagă a speakerilor la TeCOMM şi temele pe care le vom discuta aici. Înscrie-te până vineri, 15 august şi primeşti două bilete la preţul unuia: http://tecomm.ro/register/. Oferta este valabilă pentru TeCOMM, MarkDay, Digital Travel Forum, HotSpot Fashion, Hackathon şi Awards Gala.