Cinci motive pentru care Transilvania va deveni una dintre cele mai interesante destinații turistice din Europa

draculaTransilvania a devenit cel mai cunoscut brand turistic românesc. Deja, numărul de turiști străini pe care îi atrage această regiune este semnificativ mai mare decât cel atras de celelalte branduri turistice tradiționale: litoralul românesc, Delta Dunării, Bucovina sau Maramureșul.

Paul Bloomfield, de la Universitatea Oxford Brookes, cea mai importantă universitate europeană din domeniul industriei ospitalității, crede că epoca turismului cultural este aproape de zenit și afirmă că începe epoca turismului gastronomic, ce include și turismul cultural. El crede că în cel mult 20 de ani, Transilvania se va putea compara cu Antalya și cu Toscana. Paul Bloomfield vine în fiecare an în România pentru a se documenta în legătură cu o carte de bucate ardelenești, pe care dorește să o publice în Marea Britanie. El deja a reușit să introducă unele dintre aceste rețete în circuitul marilor restaurante din Londra.

Mai multe detalii puteți afla pe clujtoday.ro