O tehnologie ce permite utilizatorilor să înregistreze şi să expedieze săruturi virtuale oricărei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web, a fost lansată de curând de companiile Google și Burberry. Deși serviciul a fost lansat la începutul acestui an, publicul larg beneficiază de această tehnologie doar de acum, după ce a fost utilizat de actriţa Sienna Miller într-o campanie Burberry, în care apare şi logodnicul ei, Tom Sturridge.
Modalitatea de trimitere a săruturilor virtuale este simplă: utilizatorul trebuie să se conecteze pe platforma dedicată de Burberry acestei aplicaţii – Kisss.Burberry.com -, să îşi ţuguie buzele şi să sărute ecranul telefonului său mobil. Aplicaţa preia forma buzelor din acel sărut şi o transformă în imaginea unui sărut virtual, care poate fi colorat în nuanța preferată. Odată expediat, sărutul virtual poate fi urmărit pe cer, până în oraşul destinatarului, prezentat în 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth.
Sursă știre și foto: mediafax.ro , fashionfoiegras.com