Îndrăznește să strălucești! Interviu cu fondatoarele Infinitum Cosmetics

Cristina, Brand Manager Infinitum Cosmetics: “Frumusețea dăinuie în noi, femeile, indiferent de vârstă. Este un act de iubire îndreptat către noi înșine, ca formă de expresie și identitate feminină. Frumusețea este un gest reflex, instinct pur, o atingere a răsfățului, a tinereții și a atractivității. O cultivăm în micile gesturi de prețuire de sine, în consecvența și calitatea ritualurilor de îngrijire, care lucrează inclusiv la nivelul tegumentului, dincolo de acesta și dincolo de timp.”

Cum a apărut brandul Infinitum Cosmetics? Care este povestea din spatele acestui nume?

Cristina: Compania AVIVA COSMETICS a fost înființată la începutul verii anului 2015 de către mine și Anca. Activitatea companiei este aceea de cercetare-dezvoltare și producție în domeniul produselor cosmetice, în special a cosmeticelor anti-ageing. Denumirea “Aviva” este varianta feminină a numelui Aviv, care se traduce (din ebraică) prin primăvară, și simbolizează prospețime, revigorare, reîntinerire, un nou început.

Anca și echipa noastră de Cercetare au selectat și au studiat fiecare ingredient care a fost încorporat în produsele din gama Infinitum. Este pasionată de știință și cercetare, are o vastă experiență în domeniul cosmetologiei și cercetării, fiind doctor în științe exacte, membru activ în diverse foruri naționale și internaționale.

Cristina, Brand managerul firmei, este pasionată de business și inovare, deține un masterat în management cu specializare în tranzacții internaționale, iar anii de experiență în gestionarea activităților comerciale și marketing, în cadrul unor companii renumite, și-au spus cuvântul în cadrul Aviva Cosmetics.

Anca: După patru ani de cercetare de la înființarea companiei, în anul 2019, am lansat prima noastră gamă de produse – INFINITUM, care definește clar legătura dintre identitatea și viziunea companiei: toate femeile doresc să fie infinit de tinere și frumoase, iar produsele noastre le susțin în acest scop prin rezultatele studiilor de eficacitate.

Anca & Cristina

Cui se adresează produsele Infinitum? Cum ați descrie femeia care folosește produsele voastre?

Anca: Scopul nostru principal este să oferim consumatorilor noștri produse inovatoare, cu elemente prețioase, cosmetice anti-ageing cu o hidratare intensă, pentru toate tipurile de ten, obținute prin utilizarea celor mai noi tehnologii și ingrediente, cu o identitate vizuală modernă. Sloganul nostru este Infinitum, the touch of luxury”, astfel încât produsele noastre se adresează în principal tuturor femeilor care se respectă și acordă o atenție deosebită îngrijirii tegumentului.

Cristina: Brandul românesc de dermatocosmetice Infinitum a fost creat pentru femei sofisticate, care știu că merită ce e mai bun. Infinitum este creat pentru toate femeile care se respectă, se iubesc și se lasă iubite. Pentru femeile puternice, optimiste și echilibrate, care se îndreaptă asupra sinelui, cu blândețe, care-și trăiesc viața cu rost și sunt capabile de extraordinar, care pun preț pe propria persoană și care strălucesc de sănătate, pentru că au grijă de ele și știu că merită ce e mai bun. Pentru femeile a căror fericire dăinuie și transpare.

Știm că îmbinați cu dibăcie știința și noile descoperiri în domeniul dermato-cosmeticii cu pasiunea pentru întreținerea frumuseții. De ce aur? Care sunt beneficiile acestui ingredient?

Anca: Aurul și complecșii cu aur și-au găsit utilizarea de-a lungul timpului, datând de mii de ani, în diverse preparate pentru ameliorarea unor afecțiuni. Utilizarea compușilor cu aur în medicină se numește crizoterapie (chrysotherapy).

În cosmetologie, aurul are efect anti-îmbătrânire și, de asemenea, posedă proprietăţi antiinflamatoare şi antibacteriene, pe lângă percepția unui produs de lux. Încorporat în formulările din gama Infinitum sub formă de milicapsule cu Aur de 22k și împreună cu celelalte ingrediente active, ca de exemplu Acid Hialuronic (HA) de trei tipuri- HA cu masă moleculară mică, HA cu masă moleculară medie și HA cu masă moleculară mare microîncapsulat și milicapsule cu Vitaminele A și E, are rolul de a activa metabolismul celular, netezește micro-relieful cutanat și are efect anti-ageing și de condiționare a tegumentului.

Un astfel de ritual de îngrijire oferă strălucire și expresivitate pielii, dinspre interior, spre exterior.

Puteți spune că ați descoperit secretul tinereții fără bătrânețe?

Cristina: Orice individ, din păcate pentru noi toți, începe să îmbătrânească din momentul în care se naște. Toți îmbătrânim, unii mai frumos, alții mai puțin, în mod evident fiind implicat și factorul genetic. Ideea de bază este, în special dacă ne referim la pielea nostră, să-i oferim protecție și regenerare, cât de timpuriu putem. O îngrijire corectă și un aport optim de hidratare, precum și un tratament corect al ageing-ului cutanat întârzie apariția îmbătrânirii tegumentului. În ceea ce privește ce ține de noi și de produsele Infinitum, încercăm să amânăm cât mai mult acest proces al îmbătrânirii cutanate a consumatoarelor noastre, prin utilizarea formulărilor noastre.

MHP_1876 (2)

Produsele voastre respectă standarde riguroase de calitate și sunt la fel de eficiente precum cele ale brandurilor consacrate în domeniul anti-ageing. Care sunt etapele procesului de creare și producție a unui produs? 

Anca: În mod similar, la fel ca în industria modei, și în cosmetologie există periodic previziuni ale unor trend-uri în ceea ce privește, de exemplu, ingredientele active sau chiar și compozițiile de parfumare. Procesul de dezvoltare și de formulare a unui produs cosmetic este unul extrem de bine documentat și, în aceeași măsură, îndelungat. La modul cel mai general, în cazul unei formulări cosmetice, ca prim pas în dezvoltarea acestuia, este selecția și studiul fiecărui ingredient care este încorporat, urmat de formularea propriu-zisă, în strânsă legătură cu experiența și totodată imaginația formulatorului. Formulările sunt testate din punct de vedere microbiologic, fizico-chimic, a stabilității produsului cosmetic în timp și a compatibilității produsului cu ambalajul primar.

Printre cele mai importante testări sunt cele de siguranță, respectiv toleranță cutanată și cele de eficacitate a produsului, pentru a demonstra efectul revendicat al formulării efectuate pe subiecți umani, în cadrul unor centre de testare specializate. Dacă formularea corespunde tuturor acestor teste, etapa următoare este aceea de transpunere a produsului de la scala de laborator la cea industrială prin prepararea așa numitei Șarje 0, care este de fapt prima șarjă de fabricație a produsului. După testarea acesteia din punct de vedere microbiologic și fizico-chimic, produsul este ambalat în ambalajul primar și cel secundar și ajunge în final la consumator.

Înainte de introducerea unui produs cosmetic pe piață, conform legisalției în vigoare, respectiv a Regulamentul (CE) Nr. 1223/2009, produsele cosmetice trebuie notificate pe portalul de notificare a produselor cosmetice CPNP (Cosmetic Products Notification Portal) de către persoana responsabilă a produsului.

În cadrul companiei noastre, noi certifcăm că produsul este rezultatul unui proces îndelungat și a fost riguros studiat și fabricat, conform standardelor de calitate și tradiției producătorului AVIVA COSMETICS.

Cum sunt percepute produsele voastre de către clienți? Ce feedback ați primit?

Cristina: Pielea sănătoasă este radiantă și frumoasă, de aceea noi credem în soluții de frumusețe avansate care utilizează cele mai valoroase ingrediente pentru a oferi tenului o îngrijire eficientă cu rezultate extraordinare și din fericire, acest lucru s-a și demonstrat de-a lungul timpului. Fără lipsa de modestie vă dezvăluim că până în acest moment am primit doar feedback-uri pozitive din partea consumatorilor produselor noastre.

Cunoscându-vă dorința de inovare și creație, suntem siguri că nu vă veți opri aici. Care este următorul pas?

Anca: Acest an vine cu multe suprize pentru consumatorii noștri. Lucrăm deja de mult timp la formularea și dezvoltarea unor produse noi și desigur inovatoare, care sperăm să surprindă într-un mod foarte plăcut iubitoarele brand-ului Infinitum și nu numai.

Cristina:  Tocmai reacțiile pozitive ale consumatoarelor ne motivează în continuare să punem pasiune în dezvoltarea fiecărui nou produs lansat pe piața internă și externă, iar anul 2021 vine cu surprize și parteneriate cu branduri românești de prestigiu, care, cu siguranță, vor încânta și stârni curiozitatea consumatorilor noștri. Produsele vor fi disponibile comercial începând din primăvară. Dar, deocamdată, nu putem spune mai multe, pentru a nu divulga surpriza, care în mod sigur va fi una extrem de plăcută!

V-am făcut curioși? Descoperiți produsele cosmetice Infinitum și bucurați-vă de atingerea fină a luxului!