Premiile ”Romanian Contact Center Awards”, competiția specialiștilor din domeniul Customer Care

Competiția ”Romanian Contact Center Awards”, prima și unica competiție de profil din România, a sărbătorit anul acesta cea de-a 11-a ediție. În cadrul galei ”Romanian Contact Center Awards” specialiștii din domeniul customer care au primit recunoaștere meritată pentru eforturile și pasiunea investite în relaționarea și soluționarea cerințelor clienților.

r2

Competiția ”Romanian Contact Center Awards” este un eveniment asociat ”Customer Care Conference & Expo”, cel mai mare eveniment dedicat industriei de customer care din Europa de Est.

Juriul, format din experți locali și internaționali, cu rezultate recunoscute în rândul practicienilor, numără anul acesta 5 membri: Mădălina Vilau – Managing Director@Marketing Insiders Group (Președinte); Mădălina Uceanu – Founder@CareerAdvisor, Mihai Ilie Goga – Contact Center Industry Consultant; Paul Scanlon – Contact Center experienced CEO; Florina Dobre – Contact Center Industry Consultant.

Anul acesta competiția a numărat 39 de categorii, adaptându-se la dinamica industriei printr-o nouă compartimentare a secțiunilor de evaluare. Dintre cele 39 de categorii, în concurs au intrat 30 prin validarea înscrierilor. Categoriile competiției acoperă atât performanțele companiilor cât și cele ale angajaților, oportunitatea pentru aceștia de a deveni vizibili și apreciați pentru dedicarea cu care aleg să își construiască o carieră în domeniu.

Ediția numărul 11 a adus în finala 18 companii din industrii variate: Kruk Romania, eMag, Raiffeisen Bank, Mediatel Data, Medicover, Claim Expert GIE, Samsung Romania, Sykes Enterprises Eastern Europe, Intrarom, ING Bank, E-value International, Intrum, WPG (World Phoning Group), Coca Cola HBC Romania, DHL Express Romania, Blue Point, Rompetrol și CGS Romania (Computer Generated Solutions).

Mai jos premianții ediției cu numărul 11, pe fiecare categorie în parte:

• Best Contact Center Manager – Mircea Vintilă – E-value International
• Best Contact Center Team Manager – Cristian Baran – Sykes Enterprises Eastern Europe
• Best Contact Center Advisor – Eugenia Cosma – Sykes Enterprises Eastern Europe
• Best Internal Contact Center, Large – ING Bank Romania
• Best Internal Contact Center, Medium – Coca Cola HBC Romania
• Best Use of Technology – Mediatel Data
• Best Internal Contact Center, Small – DHL EXPRESS INTERNATIONAL
• Best External Contact Center, Large – CGS Romania
• Best External Contact Center, Medium – Blue Point
• Best External Contact Center, Small – Sykes Enterprises Eastern Europe/ Samsung
• Best Support Center Manager – Monica Parau – Medicover
• Best Support Center Team Manager – Daniel Crăciun – E-value International
• Best Support Center Specialist – Catinca Stoian – Medicover
• Best Support Center, Medium – Claim Expert GIE, Vienna Insurance Group
• Best Telesales Team Manager – Ionuț Buciulac – Blue Point
• Best Telesales Advisor – Carmen Florentina Soare – Coca Cola HBC Romania
• Best Telesales Department, Internal – Raiffeisen Bank
• Best Collection Center, Internal – Rompetrol
• Best Collection Center, External – Kruk Romania
• Best Collection Manager – Bogdan Dobre – Intrum Romania
• Best Collection Team Manager – Mariana Radoslav – Raiffeisen Bank
• Best Social Media Department – eMAG
• Best Social Media Advisor – Beatrice Ușcoiu – eMAG
• Best Employer Branding for Contact Center – CGS Romania
• Best HR Manager for Contact Center – Alina Doboș – Intrum Romania
• Best Training Manager for Contact Center – Bianca Despa – Intrum Romania
• Best Trainer for Contact Center – Andreea Nistor – Blue Point
• Best Technology Solution Provider – Mediatel Data
• Best Use of Technology – eMAG
• Best Partnership for Large Enterprise – Intarom & Genesys
• Best Partnership in Contact Center – Kruk Romania & Mediatel Data
• Special Award Striving for Excellence – Silviu Faraian – E-value International
• Special Award for Leadership Potential – Andreea-Cristina Kispal – Coca Cola HBC Romania
• Best Customer Experience Manager – Simona Radu – eMAG
• Special Award for Customer Tailored Solution – WPG (World Phoning Group)