Piața online, creșteri spectaculoase de Black Friday

POSTIS, platforma dedicată facilitării accesului retailerilor la mai multe opțiuni pentru serviciile de curierat și transport, a ajuns la un număr  de 1.000.000 de comenzi procesate, dintre care 250.000 doar în luna curentă, odată cu  campaniile de Black Friday. Această performanță vine la mai puțin de 1 an de la lansarea platformei pe piață,  după o creștere accelerată, caracterizată prin dublarea numărului de comenzi procesate la fiecare 6 luni.

step0002

Piața comerțului electronic, care cumulează în prezent aproximativ 14.000 de magazine online (potrivit estimărilor Asociației Române a Magazinelor Online – ARMO), este într-o continuă creștere și înregistrează salturi spectaculoase de la an la an. Vânzările din mediul online așează România pe locul întâi în Uniunea Europeană.

„În ultimii ani, pentru clienți, serviciul de transport și modul în care se face livrarea au devenit factori de decizie tot mai importanți în alegerea unui anumit produs de la un anumit comerciant. Astfel, colaborarea cu Postis conduce la un efect în lanț, plecând de la optimizarea costurilor comerciantului în paralel cu scăderea timpului total de procesare între captarea și finalizarea comenzii, îmbunătățind respectarea termenelor de livrare, scăderea ratei de retur și nu în ultimul rând, ajutând la creșterea satisfacției clientului final. Partenerii care aleg să utilizeze platforma Postis pot urmări performanța furnizorilor, întreg procesul de livrare, încasarea și transferul plăților, în același mod simplu în care pot să-și monitorizeze permanent evoluția satisfacției clienților finali.”, a declarat Mircea Stan, CEO Postis.

Un exemplu care vine să dovedească capacitatea de eficientizare a platformei este parteneriatul cu Flanco, retailerul care a mizat pe Postis, începând cu luna iulie 2017, pentru managementul livrărilor către clientul final și, ulterior, pentru optimizarea serviciului de reaprovizionare.

Nu sunt singurii care utilizează această platformă; alți cunoscuți retaileri sau companii de logistică din România câștigă valoare strategică utilizând Postis: Ikea, Elefant,  KLG, Frisbo.

Valoarea totală a vânzărilor pe internet din România ar putea să ajungă anul acesta la aproape 4 miliarde de euro, în creștere cu 40% față de anul precedent, conform estimărilor Asociației Române a Magazinelor Online.

Postis a fost înființat în 2016 din dorința de a găsi o modalitate eficientă de colaborare sustenabilă între actorii principali: comerciant, logistician și furnizori, astfel încât clientul final să poată beneficia de cele mai bune produse și cel mai bun serviciu de transport sau de livrare: transparent, termen cât mai scurt și adaptat nevoilor clienților, o metodă eficientă de a facilita întâlnirea dintre retail, logistică, supply și delivery, bazându-se pe comunicare deschisă, transparentă, eficientă, reducerea timpilor de livrare și respect pentru toți cei implicați în procesul de vânzare.

Partenerii Postis pot urmări prin intermediul platformei furnizorii, traseul, plățile și monitorizarea satisfacției clienților finali, alegând pentru fiecare tip de livrare soluția cea mai potrivită nevoilor lor.

În acest moment, unii dintre cei mai cunoscuți retaileri sau companii de logistică din România câștigă valoare strategică utilizând platforma Postis, care le oferă în timp real instrumentele de care au nevoie pentru a atinge excelența și eficiența în sistemul lor de livrare și logistică (Flanco, Ikea, Elefant, KLG, Frisbo).

Postis. We move forward!

Contact:

Communication ON

office@comm-on.ro