“Adoptă un designer la început de drum”, campania V for Vintage lansată în ediția de primăvară a târgului

Aviary Photo_131699029905414383

În timp ce piața românească este acaparată de creațiile și colecțiile brandurilor internaționale, tinerii designeri de la noi, aflați la început, încearcă să își „croiască” un drum în această industrie. Să reușești să te afirmi și să faci cunoscute lumii creațiile tale este destul de greu pentru tinerii care, deși sunt extrem de talentați, abia au ieșit de pe băncile facultății. Tocmai pentru a-i sprijini pe tinerii designeri români, V for VINTAGE a lansat campania “Adoptă un designer la început de drum”.

Ideea campaniei a venit din dorința Laurei Călin, nu doar de a-i sprijini pe designerii români aflați la început de drum, dar și de a încuraja publicul să îi aprecieze și să îi susțină mai mult pe tinerii talentați de la noi.

“Vrem să fim alături de ei cu implicarea prietenilor noștri, care le pot ghida pașii în direcția pe care și-au propus-o sau pe care o găsesc împreună și în același timp ca un exemplu pentru publicul nostru. Când îți place ceva, când crezi într-o idee sau în munca unui om, e important să îl susții, să îi oferi feedback, să te implici”, declară Laura Călin, fondatoarea V for VINTAGE.

În cadrul campaniei, mai multe personalități, precum Giulia, Ada Condeescu, Aylin Cadîr, Cristian China Birta (Chinezu’) împreună cu a lui Kooperativa 2.0., Diana Enciu și Alina Tănasă (Fabulous Muses), Irina și Răzvan Fodor se vor implica activ și vor deveni, fiecare, timp de șase luni, un “părinte adoptiv” pentru câte un designer. Ei vor lucra împreună, iar tinerii vor primi sprijin și consiliere din partea îndrumătorilor lor.

“Este important ca ambii să se cunoască bine, să existe o chimie atât personală cât și profesională și să identifice împreună acele direcții la care pot să lucreze împreună. Fie că este vorba de inspirație pentru următoarea colecție, fie că este vorba de crearea unui brand și comunicarea lui eficientă către public sau de expunerea în media, debutanții noștri au cu siguranță multe lucruri de învățat de la “părinții” lor”, a mai spus Laura Călin.

Dorința Laurei este ca la final designerii români să aibă parte de un UPGRADE, adică să devină și mai mari, mai frumoși și mai cunoscuți de iubitorii de modă din România.

Târgul V for VINTAGE a ajuns în această primăvară la cea de-a 20-a ediție, și are în spate 10 ani de întâlniri cu designul contemporan și cultura vintage. V for Vintage, este mai mult decât un târg, este un loc dedicat comunității oamenilor pasionați de design, artă, experiment, simț estetic și contemporan. Zeci de designeri debutanți și zeci de designeri consacrați, și-au prezentat noile colecții, în exclusivitate pentru publicul V for VINTAGE.

No Comments Yet

Comments are closed