200 de noi locuri de muncă în cadrul CGS România

Compania americană Computer Generated Solutions (CGS) anunță crearea a 200 de noi locuri de muncă, ce vor fi disponibile pentru viitorii candidați în perioada imediat următoare.

„Motivul pentru care au apărut noile posturi este acela că ne mărim activitatea, apar proiecte noi pentru care avem nevoie de persoane energice și dornice să se implice. De aceea, suntem într-un proces de recrutare destul de amplu, care ne va asigura ocuparea posturilor noi sau a celor eliberate după promovarea unor angajați”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Computer Generated Solutions, Inc. este unul dintre cei mai mari furnizori de soluții de outsourcing prezent pe piața din România. La momentul actual, CGS România numără peste 3.300 de angajați, în cele șase centre din țară, la București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc și Galați.

Compania oferă servicii de outsourcing în 22 limbi străine, dintre care engleza, franceza, maghiara, spaniola, germana sau limbile nordice sunt cel mai des utilizate. Angajații CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Spania, Marea Britanie și alte țări europene, precum și din Statele Unite și Canada.

„Alegerea candidatului ideal este destul de grea, din sutele de CV-uri primite alegem candidații pe care îi invităm la un interviu în cadrul căruia testăm nivelul de cunoaștere al limbii pentru care aplică. Din experiența noastră, am constat că tinerii din România sunt foarte bine pregătiți din acest punct de vedere. După selectarea candidaților, aceștia intră într-un proces de training în care vor învăța cum se desfășoară activitățile din cadrul companiei”, a adăugat Vladimir Sterescu.

Vladimir-Sterescu-Country-Manager-CGS-Romania-01Compania Computer Generated Solutions, Inc. este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume. În portofoliul său de clienți se regăsesc companii din Forbes Top 500, precum și firme europene de top. Principalele servicii oferite sunt Customer Care, Suport Tehnic, Help Desk, Telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.

Angajații CGS România participă la sesiuni intensive de pregătire și training, iar peste 90% dintre managerii din companie au avansat de pe poziții de entry-level. CGS România susține performanța și implicarea într-un mediu atractiv de lucru, angajații săi având o medie de vârstă de 25 de ani. Aproximativ 95% dintre angajații CGS România sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior.

Salariile variază în funcție de limba pentru care se aplică și de abilitățile suplimentare necesare (de negociere, abilități tehnice, cunoștințe în domeniul financiar etc.) începând de la valoarea salariului mediu brut și putând ajunge până la 1.500 de euro.

Pe lângă beneficiile oferite la angajare, motivul pentru care candidații aplică în general la CGS România sunt reprezentate de mediul de lucru dezvoltat în cadrul companiei: unul prietenos, dar competitiv și bazat foarte mult pe performanță. Candidații știu că la CGS România se pot dezvolta ulterior și pe alte domenii precum IT, HR, Training și Management.

No Comments Yet

Comments are closed