Camașa albă de vacanță – episodul II –  

Cămașa albă de vacanță, lansată în vara lui 2016, revine în echipa: Alina Rachieru (Pineberry Shirts), Marina Moldovan, (Skin Deep) și Noemi Meilman.
Dacă anul trecut am optat pentru palmieri și peisaje de pe coasta de vest a Americii, anul acesta au fost alese două teme distincte.

Walking the Streets of Love, Raluca si Vivian 3 copy

 “Walking The Streets of Love” este un mesaj de susținere și un tribut adus comunității LBGTQI+ și luptei acesteia pentru drepturi egale.

 “Hungry Eyes” a fost gândită ca un omagiu adus peliculei “Dirty Dancing”, care împlinește în această vară 30 de ani de la premieră, dar și ca un manifest feminist.

 Pentru că susținem diversitatea și frumusețea naturală, am ales să nu retușăm niciuna din fotografiile de campanie.

Grafica ambelor cămăși a fost semnată de Marina Moldovan.

Shootingul a fost realizat pe Strada Mendeleev, în împrejurimile sale și în interiorul bistroului A3.

Walking The Streets of Love Raluca si Vivian 2 copy

 Protagoniști:

 “Walking The Streets of Love”:

 Raluca Roșu, blogger @ dailytutliputli.com & Vivian Dunger

 Paul Dunca, artist & performer și Mihai Baltac, artist (issuu.com/monomihai)

 “Hungry Eyes: Diana Nica, copywriter

Fotograf: Virginia Lupu, samsarainsahara.tumblr.com.

Director artistic: Robert Rațiu

Fotografiile au fost trase cu un aparat Contax t2, cu film Fuji 200iso. Nicio fotografie nu a fost retușată.

Make up Diana Nica: Vicky Ghigeanu

Always Walking The Streets of Love copy

Cămășile pot fi achiziționate de pe www.pineberry.ro, touchskindeep.com, din concept store-ul Molecule-f din Mall Promenada și de pe https://www.molecule-f.com.

 Prețul unei cămăși este de 160 de lei.

La fiecare cămașă “Walking The Streets of Love” vândută, 10 lei vor merge către organizația nonguvernamentală MozaiQ. mozaiqlgbt.ro.

So let’s Walk The Streets of Love și bucurați-vă de viață!

#CamasaAlbadeVacanta  #THEholidayshirt

#NoemiXPineberryXSkindeep  #WalkingTheStreetsOfLove #HungryEyes17

Povestea cămășii albe de vacanță a început în primăvara lui 2015, atunci când Noemi și Alina s-au întâlnit la cursurile Naked PR. Noemi își dorea o cămașă albă, simplă, unisex, cu spatele brodat sau imprimat. Alina are brandul Pineberry, iar discuțiile au demarat în toamna lui 2015, atunci când Noemi și-a făcut ordine în albumul de călătorii și a găsit două fotografii numai bune de imprimat pe spatele cămășilor. Proiectului i s-a alăturat și Marina Moldovan, care a scris cu fonturile sale inconfundabile mesajele peste fotografii. Proiectul a fost lansat în vara lui 2016 și va continua anual.