FORBES LIFE: UN NOU FORMAT, O IDENTITATE PUTERNICĂ

FORBES LIFE: UN NOU FORMAT, O IDENTITATE PUTERNICĂ
Începând cu acest an, revista Forbes Life devine un produs independent, apare într-un nou format, de lux, adaptat nevoilor contemporane, cu care-și va surprinde plăcut cititorii, păstrându-și în același timp abordarea pătrunzătoare și sinceră.

În vâltoarea evenimentelor care par să miște lumea în direcții necunoscute, a mirajelor care răscolesc spiritele și a amenințării pierderii identităților, Forbes România a decis să marcheze mai ferm, dar cu stil și eleganță, punctele cardinale pe harta valorilor autentice care fac viața frumoasă, reinventând cel mai nonconformist, dar poate și cel mai iubit produs al său: Forbes Life.

”Timp de peste cinci ani, acest supliment a răscolit poveștile din spatele personajelor de succes; a trezit fascinație, studiind, cu rigoare și admirație, bijuteriile, ceasurile și alte accesorii de lux; s-a lăsat cucerit de cele mai avangardiste creații ale tinerilor designeri; a luat la pas deopotrivă locații exotice sau încărcate de istorie; s-a delectat cu aromele și senzațiile din cele mai apreciate restaurante din lumea întreagă și a păstruns esența ”luxului de bun simț”, relevând-o, dar fără a-i știrbi misterul. De aceea, Forbes Life și-a câștigat dreptul de a nu mai fi doar un accesoriu pentru Forbes România, de a-și afișa propria identitate, pe care și-a format-o și consolidat-o în tot acest timp ”, subliniază Raluca Michailov, proprietar și manager general al Forbes România.

Și, pentru că e nevoie de creativitate, talent și principii sănătoase pentru a contura imagini, povești și valori durabile, echipa Forbes Life România va cuprinde acei profesioniști care și-au imprimat în ADN aceste însușiri: Raluca Michailov, directorul editorial și trendsetter în jurnalismul de lifestyle din România, Georgiana Ciofoaia, Constantin Bacheș, Ramona Leahu, Radu Lilea și alte surprize foarte plăcute.

”Suntem foarte încrezători că, prin conceptul editorial foarte puternic (dedicat, în premieră, atât segmentului feminin cât și celui masculin), prin aspectul elegant și inspirațional, prin modul de abordare a subiectelor, prin exclusivități și, nu în ultimul rând, prin dăruirea noastră, noul Forbes Life va deveni în scurtă vreme lider de piață, precum toate celelalte produse media editate de către compania BP Publishing”, completează Raluca Michailov.