OF-uri în jurul focului, la Marketing Tribe 2.0

Semnale de fum și strigăte de adunare vesteau, miercuri seară, reuniunea triburilor din MarCom, la sala de evenimente a Transylvania College, în cadrul evenimentului Marketing Tribe 2.0. De grabă ne-am dus și noi pentru a afla, în jurul focului, OF-urile celor 6 șefi de triburi clujene (a se citi agenții și companii), prezenți la eveniment: Ioana Căprar (Consultant MarCom), Sonia Nechifor (Managing Partner PR Venture și Director Editorial Revista Bulevard), Victor Gavronschi (Director General, Loopaa Marcom), Răzvan Crişan (Director General, MSA Advertising), Sergiu Mircea (Head of Marketing, Segments and Retail Products la Banca Transilvania) și Andi Vanca (PR Manager Electric Castle Festival).

marketing tribe 1 marketing tribe 4

Cu penele lustruite, cu fața pictată și sub îndrumarea Șefului de trib al IAA YP Cluj, Călin Biriș, cei 6 invitați au împărtășit, în fața a peste 250 de spectatori, câte un OF din experiența lor de specialiști în marketing și comunicare. De la bunele maniere în acest domeniu, până la exemple de bună practică în gestionarea relației cu clienții dificili, speakerii au punctat principalele provocări actuale de business. Nevoia continuă de dezvoltare, educare și updatare pentru fiecare dintre actorii industriei: agenții, specialiști, clienți sau furnizori a reprezentat concluzia serii care înfățișează, de altfel, complexitatea domeniului MarCom.

marketing tribe 5

marketing tribe 2

marketing tribe 6

După ce ne-au convins că suntem Smarter by association și că unind triburile îmbunătățim, de fapt, industia MarCom-ului din Transilvania, cei de la IAA YP Cluj au creat și „un foc” virtual în care putem, de acum, să aruncăm OF-urile și să dezbatem ultimele tendințe din domeniu: www.marketing-tribe.ro.

La final, am înlocuit dansurile tribale cu un selfie simbolic cu masca specifică Marketing Tribe și cu invitația de a rămâne uniți în online.

marketing tribe 3

Credite foto: Chris Nemeş

Oana Tudorache
Oana Tudorache

Într-o continuă căutare, de cunoștințe, experiențe sau locuri noi, găsesc bucuria în lucruri simple, neambalate și neprețuite, la propriu și la figurat.