Topul curiozităţilor la Vuitton

Pentru că ȋn luna bagajelor am vorbit despre Vuitton, aş vrea să vorbim şi ȋn luna topurilor despre acelaşi nume din nou, de data aceasta din perspectiva unor clasamente mai deosebite, un top al curiozităţilor pe care le-a ȋnregistrat istoria Casei.

louis-vuitton

Dacă spui Vuitton unei victime ale modei spui efectiv comenzi speciale. Iată deci câteva exemple de comenzi din cele care fac deliciul fanilor si despre care vorbesc cu mândrie cei care lucrează la Vuitton:

– O doamnă respectabilă, căreia nu-i place să bea şampanie din paharele puse la dispoziţie ȋn avion, a cerut să i se facă o cutie pentru a pune două pahare. Când ajunge ȋn avion, scoate din cutia Vuitton paharele de cristal şi bea sampanie, ca la ea acasă.

sau

– Karl Lagerfeld şi-a comandat un bagaj special, bine compartimentat, pentru a putea duce cu el peste tot cele 100 de iPoduri ale sale, fără să le strice.

– Sofia Coppolla şi-a făcut o valiză specială pentru staţia sa audio, iar un călător excentric a cerut o cutie specială pentru o răţuşcă din plastic pe care o avea din copilărie şi cu care merge şi acum ȋn voiajele sale. Mai mult decât atât, prima cutie pentru răţuşcă a trebuit refăcută, pentru că proprietarului i s-a părut că jucăria dădea cu capul de capac.

senatus_W9b1qB

– Pentru un chinez, a fost executată o valiză ȋn care intrau două ecrane plate, unul pentru TV şi unul pentru DVD, şi un spaţiu unde are tot ce-i trebuie pentru a-şi face o cafea. Aparatura este alimentată cu baterii solare. Asta deoarece el voia ca, ȋn orice colţ al lumii s-ar afla, chiar şi ȋn mijlocul deşertului, să se poată uita la televizor şi să-şi bea şi cafeaua ȋn acelaşi timp.

– Culmea luxului este, ȋnsă, să oferi cuiva un tort ȋntr-o mică valiză Vuitton. Aşa că a fost realizat produsul denumit „cadeau dans le cadeau”, care a câştigat locul I ȋntr-un concurs organizat ȋntre angajaţi, şi care are mare căutare printer produsele special Vuitton.

– Unul dintre cele mai interesante obiecte, care poate fi găsit şi ȋn magazinul de pe Champs Elysées, la preţul “modic” de 40.000 de euro, este patul care se pliază şi intră ȋntr-o valiză, model care a fost inventat ȋn 1878, odată cu expediţia lui Pierre Savorgnan ȋn Congo.

senatus_8BSGCH senatus_AX5YlD

De-a lungul a multor generaţii, de la fondatorul mărcii care ȋi poartă numele, Louis Vuitton, până la actualii designeri şi artişti renumiţi cu care se lucrează la Vuitton, monograma LV a produselor Vuitton a fost purtată ȋn lume ca un suprem, un maxim al rafinamentului, calităţii şi luxului desăvârşit. Anul acesta se ȋmplinesc 160 de ani de la ȋnfiinţare (1854), iar Casa Vuitton a lansat cu această ocazie un proiect numit “Celebrating Monogram” ȋn colaborare cu şase nume de legendă: Karl Lagerfeld, arhitectul Frank Gehry, artista Cindy Sherman, product designerul (proaspăt angajat la Apple) Marc Newson, Christian Louboutin şi Rei Kawakubo. Fiecare dintre aceştia a semnat o serie de noi genţi Vuitton, iar Lagerfeld ȋnsuşi a realizat fotografiile campaniei pentru revista Harper`s Bazaar – numărul din octombrie.

Liana Martin
Liana Martin

Lucrez ȋn modă, iubesc moda, dar cel mai mult iubesc culoarea pe care moda o aduce ȋn viaţa noastră. Consider că ritmul şi stresul ne-au ȋndepărtat prea mult unii de alţii şi, ȋn viitor, dacă vrem să redevenim fiinţe cu suflet şi sentimente, va trebui să ne redecorăm interiorul şi exteriorul cu ceva mai multă natură şi culoare. Nu cunosc reţeta ideală ȋn viaţă, dar sper că putem inventa ȋmpreună reţete pentru momente speciale, pentru un lifestyle aşa cum ni-l dorim fiecare.

No Comments Yet

Comments are closed