Artă şi seducţie cu Ovidiu Pop

Ovidiu PopOvidiu Pop este cel mai nou sosit ȋn grupul designerilor de la Vestige Prêt-à-Porter. Este absolvent – licenţă şi master UAD şi are studii post universitare efectuate la Institutul Francez de Modă din Paris. A fost câştigătorul Festivalului Pasarela organizat de Ambasada Franţei la Bucureşti şi câştigătorul unei burse Rotary de excelenţă. După terminarea studiilor ȋn capitala modei, Ovidiu s-a numărat printre cei selectaţi de Dior pentru un internship, dar a ales să facă un an de stagiatură ȋn Italia, unde a fost direct implicat ȋn tot procesul de design din biroul de creaţie al brandului Italian pentru care a optat.

Până ȋn prezent, fără a pune ȋn discuţie colecţiile realizate ȋn colaborare cu diverse branduri naţionale si internaţionale, Ovidiu a conceput şi dezvoltat şase colectii personale : Paradisuri artificiale, Syndrome F, Regrete dulci, Parfum de criza si Unskinned – integral masculine, iar cea mai recentă, dedicată femeilor, este colecţia de toamnă/iarnă 2014-2015 din care a dezvăluit câteva piese ȋn cadrul prezentării Vestige Prêt-à-Porter la Business Days.

Design & stil

“Colecţiile mele au avut şi au o tematică puternic ancorată ȋn actualitate, cu implicaţii sociale. Am rezonat mereu la problemele cu care se confruntă societatea, probleme pe care le-am privit şi tratat, ca designer, dintr-o altă perspectivă, ȋntr-o manieră plină de optimism, dar totuşi pragmatic. De la criza economică, problemele generate de consumul de substanţe halucinogene şi psihotrope, efectele dezastrelor naturale, până la modalităţi de expresie a anatomiei umane, sunt subiecte pe care le-am abordat şi materializat ȋn creaţiile mele.”

[easyrotator]erc_7_1407728516[/easyrotator]

Pentru Ovidiu Pop haina este un mod de exprimare a gândurilor, a dorinţelor şi sentimentelor, a trăirilor intime, interioare şi a stărilor de spirit. Este o expresie a celeilalte părţi (a structurii umane), ascunsă şi care trebuie de cele mai multe ori descoperită. Este un element de expresie a creativităţii şi maturităţii creatorului şi a celui care o poartă. Haina, ȋmbrăcămintea ȋn totalitatea ei, remodelează trupul punând ȋn lumina ceea ce este frumos, corectează, ȋmbunătăţeşte, trişează unde este nevoie, evidenţiază, transmite, uimeşte, seduce, este un ȋntreg arsenal de comunicare.

[easyrotator]erc_36_1407728748[/easyrotator]

Paleta cromatică a unei ţinute Ovidiu Pop, materialele din care sunt realizate piesele vestimentare, acesoriile şi stylingul trebuie să sublinieze şi susţină ideea de bază a designului şi să adauge acea picătură care dă strălucire şi individualizează.

[easyrotator]erc_17_1407728820[/easyrotator]

Desenator de excepţie, Ovidiu are o tuşă unică pe care o puteţi regăsi şi admira ȋn colecţia sa de tricouri pictate manual, dar şi ȋn piesele vestimentare feminine unicat din cea mai recentă colecţie a sa, şi acestea pictate manual.

[easyrotator]erc_64_1407728898[/easyrotator]

Cuvintele definitorii ale universului creatiilor designerului Ovidiu Pop : semnificaţie şi impact vizual, atmosferă, artă şi seducţie.

Simina Cheteleş
Simina Cheteleş

Am urmat Academia Blondy, prima academie din ţară care oferea titlul de hairstylist. Aceasta m-a făcut să ȋnţeleg că drumul meu ȋn viaţă este lumea esteticii, pasiune pe care am urmat-o ȋn toţi aceşti ani ȋn seminarii de specializare şi competiţii naţionale şi internaţionale, astfel ȋncât ȋn 2008 am luat marele premiu şi am ajuns să reprezint România la Campionatul Mondial de Coafură de la Berlin. Toate aceste realizari mi-au deschis oportunitatea de a deveni trainer naţional.